Главная
Вт, 19.12.2017, 00:11
Зареєструватися
Логін:
Пароль:
Меню сайта

Категорії каталога
Психологічна служба

Рекомендуємо

Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Мені байдуже
4. Нормально
5. Погано

Результат опитування Результати Всі опитування сайта Архів опитувань

Всього голосувало: 202
Обговорити на форумі

Головна » Статті » Психологічна служба » Психологічна служба [ Нова стаття ]

В категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9
Сторінки:

Сортувати за: Датою · Назві · Коментарями · Переглядами
12.04.2017 року з метою профілактично-просвітницької роботи з питань формування комунікативної компетенції, формування критичного мислення практичним психологом Губаревою М.М. було проведено тренінгові заняття у 5-х класах на тему «Вчимося спілкуватися. Асертивна поведінка». Учасники тренінгу були ознайомлені із основними моделями поведінки (пасивна, агресивна, асертивна); визначали негативні й позитивні прояви різних моделей поведінки, а також, що таке відповідальна поведінка; відпрацьовували навички ефективного, продуктивного спілкування.
Психологічна служба | Переглядів: 105 | Добавив: admin | Дата: 13.04.2017

Всі батьки хочуть бачити свою дитину щасливою, усміхненою, яка вміє спілкуватися зі своїми однолітками й дорослими. Але, нажаль, часто можна побачити дітей, які мають певні труднощі у спілкуванні: надмірна сором’язливість або розкутість чи агресивність, підвищена тривожність, неадекватна самооцінка.
З метою підвищення компетентності учнів школи у спілкуванні, вмінні висловлювати свою думку, розвитку комунікативних навичок та соціальної чутливості, емпатії; формування активного спільного пошуку адекватних рішень в інтересах колективу, підвищення сензитивності відносно інших; мотивації та здатності активно захищати почуття власної гідності, поваги досягнень інших, уміння розуміти іншу людину, психологом Губаревою М.М та соціальним педагогом Хмельницькою О.М. було організовано та проведено тренінгові заняття у 8-х класах на тему «Вміння спілкуватися», «Невербальне спілкування» та годину психолога у 6-х класах «Конфлікти та шляхи їх вирішення».
Психологічна служба | Переглядів: 109 | Добавив: admin | Дата: 23.03.2017

Зимові канікули завжди асоціюються в дітей не лише з відпочинком, а й з новорічними святами, веселощами, подарунками. У цей період багато школярів їздять на екскурсії, подорожують з батьками чи відправляються до бабусі з дідусем. Це все дуже подобається дітлахам. Але батькам, що піклуються про своїх дітей, не слід забувати про дотримання режимних моментів під час канікул. Режим має бути у всьому: в харчуванні, нічному сні, часу для відпочинку та додаткових занять в секціях та гуртках тощо. 
Відсутність режиму може призвести до перевтоми дитини, і, як наслідок, дитина вийде після канікул виснаженою та байдужою до навчання. Не варто чекати ознак перевтоми, а треба правильно спланувати навчання й дозвілля школяра, виробити режим. Тоді ваша дитина з легкістю подолає всі навантаження найважчого періоду в навчальному році.
Ознайомтесь, будь ласка, з наступними рекомендаціями.
Психологічна служба | Переглядів: 483 | Добавив: admin | Дата: 24.12.2014

Мислення - це процес опосередкованого й узагальненого відображення людиною предметів і явищ в їх істотних зв'язках і відношеннях.
Вік першокласників припадає на перехід від доопераційного мислення до мислення на рівні конкретних операцій. Простіше кажучи, діти цього віку здатні встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, якщо вони можуть безпосередньо спостерігати за зміною об’єкту (тобто вони можуть поетапно спрогнозувати, що трапиться, якщо, наприклад посадити зернятко). Досягнення рівня конкретних операцій відкриває можливості для учнів 2 – 4 класів теоретично міркувати про світ, в якому вони живуть. В цьому віці діти вже можуть виконувати якісь дії, як то кажуть, «про себе», «в розумі» (вони можуть розв’язати приклади, не записуючи їх перед цим в зошит). І чим краще в дитини буде розвинуте мислення, тим легше їй буде засвоювати новий матеріал, розуміти предмети,що викладаються за шкільною програмою.
Психологічна служба | Переглядів: 511 | Добавив: admin | Дата: 24.12.2014

Пам’ять нам дарована від народження і являє собою одну з вищих психічних функцій людини. Пам’ять — це багатоступінчастий процес у якому беруть участь сприйняття, систематизація, збереження і відтворення самої різної інформації. Ці процеси тісно взаємопов’язані і неможливі один без іншого. Навіть невеликі проблеми на одній з ділянок ланцюжка можуть викликати у дитини труднощі у навчанні. Ось чому так важливо намагатися розвивати пам’ять дитини з самого раннього віку.
Нижче наведемо ігри на розвиток пам’яті для дошкільнят.
«Магазин». Дитині необхідно дати завдання піти в магазин і купити необхідні предмети, назви яких слід запам’ятати. Починати слід з 2-3 предметів, поступово збільшуючи їх кількість до 5-6. У цій грі рекомендовано міняти ролі: і дорослий, і дитина по черзі можуть бути й дітьми, й батьками, й продавцями. Магазини також можуть бути різноманітними: «Хлібний», «Іграшки», «Овочі».
Психологічна служба | Переглядів: 462 | Добавив: admin | Дата: 24.12.2014

Увага - це найважливіша якість, що характеризує процес відбору потрібної інформації й відкидання зайвої. Справа в тому, що в людський мозок щомиті надходять тисячі сигналів із зовнішнього світу. Якби не існувало уваги (своєрідного фільтра), то наш мозок не зміг би уникнути перевантаження. Розрізняють три види уваги: мимовільна, довільна, післядовільна. Мимовільна увага виникає без будь-яких зусиль зі сторони людини, тобто вона не має за мету бути уважною. Довільна увага залежить від вольових зусиль людини. Післядовільна увага також має ціленаправлений характер, але не вимагає ніяких вольових зусиль. Вона виникає після того, як була викликана довільна увага. Після певних вольових зусиль, через деякий час дитина «входить в роботу» і починає легко, без зайвої напруги концентруватися на ній. Післядовільна увага з’являється тоді, коли важливим для дитини стає не тільки результат роботи (як при довільній), а й сам її процес.
Психологічна служба | Переглядів: 485 | Добавив: admin | Дата: 24.12.2014

Уява – це творче вживання минулого досвіду. У дошкільників переважає пасивна уява, тобто вони фантазують не для досягнення якоїсь мети, а заради самого фантазування, яке перетворюється на своєрідну гру.

Спочатку уява спрямовується на предмети, з якими дитина діє, потім спирається на ігрові дії у сюжетно-рольовій грі, а наприкінці дошкільного віку переходить у внутрішній план. Здатність уявного оперування образами призводить до виявів творчої активності дітей у різноманітних сферах: у мовленні (складання казок, оповідань, загадок), малюванні, конструюванні, музичній діяльності. Зростає довільність уяви, що відкриває можливість для створення перших завершених продуктів творчості.
Психологічна служба | Переглядів: 492 | Добавив: admin | Дата: 24.12.2014

У старшому дошкільному віці дуже важливо підготувати руку дитини до письма. Якщо дитина неправильно тримає ручку, це призводить не тільки до поганого почерку, але і до сильного навантаження на кість, хребет, в наслідок чого початківець школяр буде швидко втомлюватися, вередувати і може взагалі відмовитися вчитися. Зверніть увагу, як пише ваша дитина, він працює не тільки кістю, а й усією рукою до самісінького плеча, для нього це важка фізична праця! Крім того, існує прямий зв'язок між розвитком руки і розвитком мозку. Таким чином, розвиваючи руку, ми розвиваємо і головний мозок дитини, зокрема ті зони, які відповідають за мовлення. Існує багато вправ на підготовку руку до письма. Слід пам'ятати, що всі вправи повинні бути у вигляді ігор, і батьки теж можуть виконувати ті ж завдання, можна додати момент змагання (тобто хто швидше): 
Психологічна служба | Переглядів: 512 | Добавив: admin | Дата: 24.12.2014

x_b01c03d9.jpgЗвіт  психологічної служби школи

за І семестр 2013 – 2014 навчального року

Практичний психолог Губарева М.М.

1.     В рамках місячника «Сприяння творчому розвитку особистості» та тижня «Доброти»  було організовано та проведено тренінгове заняття з учнями 6- Б класу на тему «Що таке толерантність?» . 10.10.2013 р.

2.     Проведено моніторинг «Профорієнтація». ( 9, 11 класи). Команда КВК  «SMS»  в районному від 16.11.2013р. та кущовому від 27.11.2013р. конкурсі профорієнтаційного напрямку «Обери майбутнє».

3.     1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом.  Інтерактивна гра «Маршрут безпеки».

4.     З учнями 10 класу організовано анкетування «Взаємовідносини в колективі».  Для  закріплення теми  проведено тренінг – спілкування для підлітків «Ми – команда».

5.     Практичний психолог   Губарева М.М. веде  факультатив «рівний – рівному» у 8 класі. Протягом І семестру розглянуто та  обговорено ряд  модулів  і тем, що сприяють здоровому способу життя.

6.     Заходи щодо запобігання насильству над дітьми .

7.     Робота психолога з обдарованими дітьми.

 

Психологічна служба | Переглядів: 807 | Добавив: admin | Дата: 27.02.2014



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Пошук в новинах
Володарка© 2017